پوسترهاي زيباي اسلامي با موضوعات متنوع


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 6 مهر 1392
بازدید : 689
نویسنده : aman

  مجموعه اي از احاديث قدسي 

 

 


 

تصاوير و پوسترهاي زيبا و متنوع پيرامون زنان و خواهران مسلمان درباره ي حجاب و حقوق همسر و...


 


 

تصاوير بسيار جالب درباره درود و فضيلت درود بر پيامبر خدا حضرت محمد(ص).

 


اطاعت از پيامبر(ص) و پيروي از ايشان بر هر فرد مسلمان واجب است همانگونه كه دستورات الله واجب الاطاعة است خداوند ما را نيز مكلف كرده كه از پيامبرش نيز اطاعت كنيم و او را براي ما الگو معرفي كرده اند. اگر ما به دنبال سعادت هستيم بايد آنرا در اطاعت از الله و رسولش بجوئيم.

محال است سعدي كه راه صفا          توان رفت جز در پي مصطفي

در اين جا قصد داريم مجموعه اي از تصاوير بسيار جالب را كه پيرامون اطاعت از رسول الله(ص)‌مي باشد براي استفاده هر چه بيشتر برادران و خواهران بگذاريم اميد به اينكه تمام زندگي و رفتار روزمره ي ما رنگ خدائي به خود گيرد و آداب و رسومات ناجايز جاي خود را به سنتهاي پيامبر(ص) بدهند



امروزه با وجود اينكه اسباب و وسايل آسايش به اوج خود رسيده اما هر روزه شاهد بروز اختلافات و مشكلات در بين خانواده هستيم اين اختلافات علل و عوامل متعدي دارد... كه از جمله آن مي توان عدم قناعت به آنچه را كه خداوند به انسان مبذول داشته نام برد چشم هم چشمي و رقابت در دنيا و كم رنگ شدن دين در زندگي چه بسا اوقات زندگي مشترك زوجين را تبديل به ميداني براي اختلافات و بگو مگوهائي بي مورد تبديل كرده است. آري اگر انسان از خدا دور باشد هدفش را نشناسد. ارزشها را فداي ماديات مي كند. امروزه مشكلات خانوادگي چيزي نيست كه قابل انكار باشد پس وقتي كه درد را شناختيم بايد به فكر درمان بود. حالا سؤال اين است درمان چيست؟

رسول الله(ص)‌مربي و بهترين الگو است خواهر مسلمان بدان كه اسلام بزرگترين عزت و سعادت را به تو بخشيد آيا مي داني قبل از اسلام در زماني كه جاهليت سلطه و حكومت داشت زن چه جايگاهي در بين قوم و قبيله ي خود داشت؟ آيا مي داني كه زن حتي از ابتداترين حقوق فردي و اجتماعي خود محروم بود و با او بسان حيواني رفتار مي شد و به عنوان كالائي در بين مردم داد و ستد مي شد. زن آن روزها بزرگترين ننگ براي جامعه ي عرب بود نه تنها عرب بلكه تمام ملل وجود زن را نحس و خفت بار تصور مي كردند اما هنگاميكه نور اسلام از مكه شروع به تابيدن گرفت خداوند عزتي را كه زن در خواب و خيال خود هم تصور آن را نمي كرد. به او ارزاني داشت و مقام زن را در جاي جاي قرآن ستوده و حتي سوره اي در باب زنان به نام«النساء» نازل فرمود. خلاصه ي كلام، پس تو اي خواهر مسلمان مبادا كه فريب زرق و برق دنيا را بخوري الحذر الحذر!!! از اينكه فريفته شعارهاي تو خالي و اغواء كنندگان دشمنان انسان و بشريت را كه در لباس دوست شعار آزادي زنان را سر مي دهند بخوري. آنان از عزتي كه خداوند در سايه اسلام به تو بخشيده ناخوشند زيرا كه اهداف شوم آنها در خطر است آنها مي خواهند كه زن كما في السابق به عنوان كالائي تبديل شود كه در بين مردم خريد و فروش مي شد چيزي كه به عينه امروزه ما شاهد آنيم كه كمپانيهاي بزرگ غربي براي تبليغ كالاهاي خود از تصوير برهنه زنان استفاده مي كنند آيا اين است تمدني كه غرب از آن دم مي زند؟؟؟

 

                            آن ننگ بشر بین که زند دم زتجدّد         عریان بنموده است چو حیوان، بدن خود

                            پیچیده سر از اُمّ و خدا، کرده تمرّد        بنموده به تقلیدِ غلط، پیروی از مُد

 

در اينجا تصاويري كه حاكي از پند و اندرز به زوجين براي بهتر زيستن است قرار داده ايم به اميد اينكه مطالب اين پوسترها زندگي شما را در رضاي الله و مسير خوشبختي جهت دهند ما را از دعاي خيرتان فراموش نفرمائيد.


 




:: برچسب‌ها: , پوستر , زيباي , اسلامي , با , موضوعات , متنوع ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب و نرم افزار اسلامی و آدرس ahlesonatladiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


RSS

Powered By
loxblog.Com
cache01last1395039160